Hovedstaden i Togo var ikke ligefrem den spændende by med smukke bygninger fra den franske koloni tid, som vi havde sat næsen op efter. Her er gaden ved vort hotel - som er et af de bedre - og kun ca. 15 min gang fra centrum. På gåturen derind oplevede vi endnu mere ulækre kvarterer..