Vi spiste morgenmad i denne beskedne restaurant, som er så lille, at man har været nødt til at anskaffe noget så moderne som et lille gasblus! Der er simpelt hen ikke plads til et bål på gulvet, som ellers er standard alle steder. Menuen består af æg og omlet i forskellige udgaver.